2013

Heej!
 
 
 
Jaha, då var det 2013, asså helt jävla fuking sjukt! :O Men vi får hoppas på att det blir ett bra år ;) ska iaf bara njuta va livet och göra det bästa hade jag tänkat. vad som händer 2013:
 
*Jag slutar grundskolan
* Jag börjar gymnasiumet
*Jag ska går över till stor häst
* Träna mer
* Skaffa kille (?) haha  
 
 
Nä med det är väl typ det.. eller nått ;) haha nä och så klar bara ha sjukt mycket kul och chilla med kommpisar. 
 
Vad gjorde ni igår då? Själv vara man bara hemma och chillade. Micca var här så det var njas :) kollade på film och lite så. kännde inte direkt för att dra ut och supa säg full. fattar ärligt talat inte poängen med det. hehe :P skit samma.
 
 
Ska lägga mig i sofffan kolla på film nu tänkte jag 
 
 
Nyår.. Hoppas på att 2013 blir bättre..
Jag igår....
 
 
Xoxo

La amour

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0