Ridlektion

Tjaba!
 
 
 
Red som sagt för Jennie idag. det gick ganska bra. första gången på Tornado liksom satt jag är nöjd. Det var väl inte direkt super kul... haha men men ;) 
 
Började med att bara rida lite på volten och "känna" lite på honom. Fick sedan träna på öppna och skänkelvikning som flöt bra. Lite för mkt tvärnig i höger öppnan men vi fick till det tillslut :P Sed gick över till att tränna förvänd galopp... haha, inte med lättaste med en häst som är van att träna byten. men vi fick till det ;) plus några fina byten oxå haha :P sen vart det bara att träna på lika lägningar och sen jogga av honom. Allt kändes gansk bra tyckte jag. mamma och Jennie värkade ganska nöjda så det är bra! :D
 
Tyvär filmade mamma bara, men kan se om jag kan fotta nått ur filmerna.. (jag är inte tekninsk nog för att kunna lägga upp dom hehe..) 
 
 
Imorgon ska jag följa med Matilda till stallet och kolla på när hon ska rida lektiona för Jennie och sen blir det träning på kvällen! :D najs! 
 
 
 
 
 
 
Xoxo

La amour
Postat av: jenni

Sv: En ponny i stallet :)

2013-01-02 @ 22:45:42
URL: http://jcortholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0