Stark

Tänkt passa på att skriv till min underbara kommpis.
 
 
Jag önska verkligen att det inte hade drabbat dig, du har redan f¨ått utså mer och vad många kommer göra under en livstid. det är inte rättvist att vissa drabbas av allt medans andra av inget. Men jag antar att det är som du brukar säga, livet är inte alltid rättvist.. tyvärr. Jag vill bara att du ska veta att jag alltid kommer stå bakom dig och stöta dig. du är så sjukt stark, det är helt otroligt och jag vet att du kommer ta dig igenom det här på ett eller annat sätt, och jag kommer stå bakom dig. Du är så sjukt mkt starkare än vad du tror, så på¨något sätt kommer allt lösa säg. ÄLSKAR DIG GUMMAN! 
 
"every thing will be okey in the end, if it's not okey it's not the end..."
 

Passa på att klicka in på den här otroliga tjejens blogg och lämman en söt kommentar! :D klicka häääär
 
Xoxo

La amour
Postat av: Anna

Tack gmn, du gjorde min natt. Älskar dig <3

2013-01-03 @ 01:23:46
URL: http://alittlespecial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0